طراحی وب
نرم افزار
برنامه نویسی
خدمات شبکه
پشتیبانی
درباره ما
021-44978540
صفحات اجتماعی
بررسی بخشهای مختلف پروسه طراحی وب
نمونه پروژه ها
بررسی بخشهای مختلف پروسه نرم افزار تحت وب
یکی از راهکارهای بهره گیری از نرم افزارهای بزرگ در سازمانها و شرکت ها و نهادهای بزرگ، تولید نرم افزار مورد نظر با معماری تحت وب و نصب آن در سرور مرکزی است تا کارکنان آن مجموعه جهت بهره برداری از نرم افزار تنها با استفاده از مرور گر از نرم افزار مورد نظر استفاده کنند.
نمونه پروژه ها
برنامه نویسی
برسی زبانهای مختلف برنامه نویسی
برسی مراحل خدمات شبکه
ارائه پروپوزال
بروز رسانی بخشهای مورد نیاز
پشتیبانی Remote
پشتیبانی On call
خدمات شبکه
خدمات شبکه رادین پارس از جمله راهاندازی، پشتیبانی و عیبیابی در حوزه فناوری اطلاعات شامل امور سختافزار و نرمافزار و شبکه های کامپیوتری.
شرکت ایده آفرین با تبلیغات گسترده سایت شما در شبکه های اجتماعی از اینستاگرام، تلگرام و شبکه های معتبر سایت و تجارت شما را مطرح کرده و سبب افزایش چشمگیر آمار بازدید از سایت شما شده و در نتیجه به تجارت شما در زمینه درآمد زایی رونق میبخشد در زیر به اهمیت این موضوع و نحوه عملکرد استاندارد تبلیغات در این راستا را به صورت مختصر توضیح داده ایم
دلایل بسیار متعددی برای اینکه یک کسب و کار نیازمند اینگونه شبکه های اجتماعی دارد می باشد. آمارها نشان داده است که بالای سه میلیون کاربر هر روزه وقت هرچند کمی را در فیس بوک می گذرانند. حال اگر تجارت شما دارای یک صفجه در شبکه های اجتماعی باشد به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به شیوه درست برای آنها معرفی کنید.
مدیریت تماس ها
نرم افزار ای دی کالر
درباره نرم افزار مدیریت تماس ها (Caller ID)
شروع فعالیت
زبان برنامه نویسی
چرا اتوماسیون
بیش از 5 سال سابقه
به منظور بهبود در کارهای اداری شرکت ها و سازمانها ، بنا به درخواست ها دست چینی از امور ارتباط با مشتری فراهم آورده گردیده که باعث ارتباط قویتر با مشتری و همچنین مدیریت پرسنل و مشتری بنا به خواسته مدیریت و نیاز های مشتری آماده گردیده.
نرم افزار مدیریت تماس های مشتری - ID Caller
این نرم افزر پس از موفقیت های چشم گیر شرکت ایده آفرین در نرم افزار های مدیریت و اتوماسیون - سی آر ام آژانسهای مسافرتی و همچنین اتوماسیون مدریت گارانتی و خدمات پس از فروش، بسته به نیاز های شرکت ها و سازمانهای گوناگون طراحی شده که باعث رشد در امور اداری و فروش بیشتر و هدفمند میباشد.
زبان برنامه نویسی .Net
نرم افزارهایی که کمپانی ها می سازند توسط Compiler کدهای Net. (دات نت) ساخت می شود و همانطور که می دانید برای اجرای برنامه ها نیاز به یک سری فایل های اجرا کننده است که به آن ها فایل های Runtime گفته می شود. در Microsoft .Net Framework تمام فایل های Runtime و Managed DLL های مورد نیاز برای اجرا شدن تمام برنامه های Compile شده توسط Compiler کدهای Net. گردهم آورده شده است که با نصب آن امکان اجرای همه گونه نرم افزار فراهم می شود.
هزینه کاغذ 90%
هزینه زمانی مدیریت 75%
بایگانی اطلاعات 83%
دقت بیشتر 61%
سهولت حسابداری 69%
مشتری مداری 80%
90%
75%
83%
61%
69%
80%
قابلیت های نرم افزار مدیریت تماس ها (Caller ID)
1- امکانات نرم افزار مدیریت تماس ها (Caller ID)
نمایش شماره تلفن تماس گیرندگان بر روی تمام کامپیوترهای داخل شبکه
ارسال اتوماتیک sms به شماره همراه مشتری بعد از هر تماس ورودی به آژانس
امکان ثبت اطلاعات تماس گیرنده و اختصاص کد اشتراک
ارسال اتوماتیک شماره اشتراک پس از ثبت از طریق sms به مشتریان
نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
امکان ثبت لیست درخواست های مشتری در تماس های مختلف
آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان بهمراه جزییات هر ارتباط ( شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط )
تشکیل بانک اطلاعاتی از مشترکین
تعیین مشتریان هدف و ارزشمند
تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز
ذخیره سازی ارتباطات مشتریان و مخاطبین با سازمان
2- امکانات پیشرفته (سیستم ارسال انبوه پیام کوتاه)
تبریک مناسبت¬های مختلف بر اساس اطلاعات موجود در بانک جهت بالابردن وفاداری مشتری
ایجاد ارتباط دو طرفه بین سازمان و مشتریان
قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت متن اختصاصی برای هر اشتراک با نام و مشخصات وی
به عنوان مثال :
جناب آقای امیر احمدی
مدیر عامل محترم شرکت X
خجسته میلاد خاتم انبیا حضرت محمد(ص) بر شما مبارک باد "این متن به صورت ثابت با آیتم های خودکار مشخصات گروه مخاطبین ارسال خواهد شد"
3- داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی
جستجو و مشاهده در خواست¬های ثبت شده در بازه زمانی مشخص
جستجو و مشاهده اشتراک¬های جدید در بازه زمانی مشخص
گزارش مقایسه ای نحوه ی آشنایی مشتریان
امکان بررسی کامل اثر سنجی تبلیغات و میزان تاثیر آن ها بر فروش
نمایش نموداری درخواست¬ها و اشتراک¬های جدید
نظارت و کنترل برعملکرد پرسنل
گزارش عملکرد پرسنل و کاربران
4- گزارش کلیه تماس های برقرار شده با سازمان
بر اساس نام مشتری
بر اساس نوع درخواست
بر اساس تاریخ تماس
بر اساس ساعت تماس
بر اساس شماره تماس
بر اساس تعداد زنگ
بر اساس نام استان
بر اساس نام شهر
لینک های مرتبط
Fax : 021-44978540
Instagram : @Siar.ir
Tel : 021-44978540
Email : Info@siar.ir
تمامی حقوق این وب سایت متعاق به شرکت ایده آفرین می باشد.