بررسی بخشهای مختلف پروسه طراحی وب
سئو و بهینه سازی
رفع خطا
تحویل پروژه
پشتیبانی
پیش نیازها
تحلیل و برسی
طراحی گرافیکی
برنامه نویسی
بخش طراحی وبسایت شرکت ایده آفرین ( سی آر) در طی سالیان طولانی در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت رضایتمندی کارفرمایان خود را در اولویت قرار داده است. نمونه سایتهای طراحی شده این شرکت و بالا بودن انها در صفحات اولیه مورهای جستجو گر از قبیل گوگل نشان دهنده سئو قوی سایت کارفرمایان و بهینه سازی سایت ایشان خواهد بود.
مشاهده نمونه پروژه های طراحی وب سایت
پشتیبانی
بروز رسانی
بررسی بخشهای مختلف پروسه نرم افزار تحت وب
معرفی نرم افزار
سفارشی سازی بخش ها
نصب نرم افزار
آموزش نرم افزار
یکی از راهکارهای بهره گیری از نرم افزارهای بزرگ در سازمانها و شرکت ها و نهادهای بزرگ، تولید نرم افزار مورد نظر با معماری تحت وب و نصب آن در سرور مرکزی است تا کارکنان آن مجموعه جهت بهره برداری از نرم افزار تنها با استفاده از مرور گر از نرم افزار مورد نظر استفاده کنند.
نرم افزار مدیریت و تعمیرات و گارانتی
نرم افزار مدیریت واتوماسون آژانس مسافرتی
برسی مراحل خدمات شبکه
ارائه پروپوزال
بروز رسانی بخشهای مورد نیاز
پشتیبانی Remote
پشتیبانی On call
بررسی شبکه
بررسی سرویسها
بررسی امنیت
ارائه پلان
خدمات شبکه
خدمات شبکه ایده آفرین از جمله راهاندازی، پشتیبانی و عیبیابی در حوزه فناوری اطلاعات شامل امور سختافزار و نرمافزار و شبکه های کامپیوتری.
اطلاعات بیشتر خدمات پشتیبانی شبکه
شما میتوانید از ثبت نام تیکت خود را ارسال نمایید.
برای استفاده از خدمات پشتبانی در مرحله اول ثبت نام کنید.
شرکت ایده آفرین با تبلیغات گسترده سایت شما در شبکه های اجتماعی از اینستاگرام، تلگرام و شبکه های معتبر سایت و تجارت شما را مطرح کرده و سبب افزایش چشمگیر آمار بازدید از سایت شما شده و در نتیجه به تجارت شما در زمینه درآمد زایی رونق میبخشد در زیر به اهمیت این موضوع و نحوه عملکرد استاندارد تبلیغات در این راستا را به صورت مختصر توضیح داده ایم
دلایل بسیار متعددی برای اینکه یک کسب و کار نیازمند اینگونه شبکه های اجتماعی دارد می باشد. آمارها نشان داده است که بالای سه میلیون کاربر هر روزه وقت هرچند کمی را در فیس بوک می گذرانند. حال اگر تجارت شما دارای یک صفجه در شبکه های اجتماعی باشد به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به شیوه درست برای آنها معرفی کنید.
نرم افزار تحت وب مدیریت گارانتی و تعمیرات سانیار راهکاری مناسب برای مجموعه هایی می باشد که روند گارانتی و خدمات پس از فروش را بر روی محصولات خود ارائه می دهند. بخش CRM (ارتباط با مشتری) این نرم افزار به شما کمک می کند تا ارتباط نزدیکی با مشتریان خود داشته و با جلب رضایت آن ها برند خود را محبوب تر سازید. از مزیت های استفاده از این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مانند کاهش حداکثری اشتباهات انسانی در روند گارانتی ار جمله ارائه خدمات بیش از مدت معین، نا مشخص بودن خدمات انجام شده بر روی محصول گارانتی شده و ...
چاپ یک نسخه رسید برای مشتری و بایگانی در نرم افزار، ارجاع محصول رسید شده از طریق کارتابل نرم افزار و ...
اطلاع مشتریان از وضیعیت دستگاه در هر مرحله از تعمیرات از طریق اس ام اس و مشاهده رسید و وضیعیت دستگاه در هر لحظه از طریق اینترنت.
یکی از مهمترین بخش های نرم افزارهای شرکتی، بخش گزارشات می باشد که تا چه اندازه می تواند با ارائه گزارشات دقیق و جامع به تصمیمات مدیریتی کمک کند. سانیار در ارائه این نوع از گزارشات تلاش خود را داشته و پذیرای نظرات شما در جهت بهبود و ارتقای این امر هستیم.
شروع فعالیت
زبان برنامه نویسی
چرا اتوماسیون
بیش از 5 سال سابقه
به منظور ایجاد بستری جهت مدیریت روند کاری تعمیرات و پشتیبانی انواع سخت افزارهای موجود از جمله روند تعمییرات کامپیوتر ، لپتاپ ، موبایل و ... طراحی و تولید شده است .
این سامانه با شفاف سازی و روان کردن سیستم تعمیرات باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و تعمیراتی می گردد.
زبان برنامه نویسی .Net
نرم افزارهایی که کمپانی ها می سازند توسط Compiler کدهای Net. (دات نت) ساخت می شود و همانطور که می دانید برای اجرای برنامه ها نیاز به یک سری فایل های اجرا کننده است که به آن ها فایل های Runtime گفته می شود. در Microsoft .Net Framework تمام فایل های Runtime و Managed DLL های مورد نیاز برای اجرا شدن تمام برنامه های Compile شده توسط Compiler کدهای Net. گردهم آورده شده است که با نصب آن امکان اجرای همه گونه نرم افزار فراهم می شود.
هزینه کاغذ 90%
هزینه زمانی مدیریت 75%
بایگانی اطلاعات 83%
دقت بیشتر 61%
سهولت حسابداری 69%
مشتری مداری 80%
90%
75%
83%
61%
69%
80%
1- صدور رسید تحویل کالا
صدور رسید تحویل کالا همراه با مشخصات دقیق کالا اعم از لوازم جانبی و شکل ظاهری دستگاه.
2- امکان ثبت موقعیت دستگاه به صورت ارسال دستگاه از یک کابر به کابر دیگر.
به عنوان مثال دستگاه پس از پذیرش توسط پذیرنده در نرم افزار به تعمیرکار ارجاع داده میشود و تعمیرکار دستگاه ارجاع داده شده را تحویل میگیرد که در این صورت مسئولیت دستگاه و لوازم جانبی آن به عهده فردی که دستگاه راه تحویل گرفته میباشد و به هیچ عنوان دستگاه و لوازم جانبی آن مفقود نمی گردد و همواره وضعیت آن مشخص است.
3- امکان ثبت وضعیتهای مختلف برای دستگاهای پذیرش شده
امکان ثبت وضعیتهای مختلف برای دستگاهای پذیرش شده مانند وضعیت در حال تعمیر و غیره که وضعیت ها به صورت پویا در سیستم تعریف میشود
4- امکان مطلع شدن مشتریان از وضعیت دستگاه خود
امکان مطلع شدن مشتریان از وضعیت دستگاه خود از طریق اس ام اس و ایمیل ، وب سایت.
5- گزارش گیری از وضعیت دستگاه ها ی موجود در سیستم
- گزارش دستگاه های در حال تعمیر
- گزارش دستگاه های منتظر قطعه
- گزارش دستگاه های آماده تحویل
- گزارش دستگاه های غیر گارانتی
- و سایر گزارشها
6- امکان جستجو کردن گزارشهای دستگاه ها
امکان جستجو کردن گزارشهای دستگاه ها بر اساس تاریخ ، نام مشتری ، شماره رسید ، مدل دستگاه و وضعیت دستگاه ها و غیره.
7- اختصاص کد اشتراک برای مشتریان
- تخصیص شماره اشتراک یکتا
- اطلاعات کامل اشخاص
- مشاهده سوابق
- بایگانی فایل های مربوط به مشتریان
- خروجی های شماره تلفن و آدرس ایمیل با فیلترهای مختلف به منظور ارسال پیام های تبلیغاتی هدفمند
8- سیستم ارسال هوشمند SMS
- ارسال خودکار SMS به مشتریان با استفاده از اطلاعات موجود در بخش مشترکین و رسیدها مثل:
- ارسال شماره رسید پس از دریافت دستگاه
- اطلاع وضعیت های مختلف دستگاه
- یادآوری تحویل دستگاه
- تشکر از همکاری و ...
9- امکان استفاده از نرم افزار به صورت اینترنتی و شعب مختلف شرکت
- امکان دسترسی به سیستم خارج از محل کار در هر نقطه ای از طریق اینترنت حتی با تلفن های همراه و تبلت
10- دریافت اخطار برای دستگاه هایی که بیش از مدت مشخص شده در سیستم باقی مانده اند
دریافت اخطار برای دستگاه هایی که بیش از مدت مشخص شده در سیستم باقی مانده اند، این امر سبب میشود که دستگاه ها برای مدت زمان طولانی در شرکت نماند و باعث مشکلات بعدی نشود.
11- ثبت خروج فوری برای دستگاه هایی که شرکت مقدور به تعمیر آنها نیست.
برای مثال از ورود برخی از دستگاه ها به سیستم که هیچ گونه توجیح تعمیری برای شرکت ندارد جلوگیری میشود.
شرکت دوربین و لوازم جانبی کی دی تی
شرکت ام بی سی
شرکت نارین
شرکت پاسارگاد
شرکت پیکسل
شرکت سخت افزاری بانینو
<
>
برخــی مشتریــان
شیسش3یسشیسشیسش
نرم افزار سی آر ام (CRM) اداری گارانتی و تعمیرات
نرم افزار سی آر ام (CRM) خدمات پس از فروش و گارانتی
نرم افزار مديريت و اتوماسیون خدمات پس از فروش
نرم افزار مديريت و اتوماسیون خدمات پس از فروش مورد تایید اتحادیه سخت افزار و نرم افزار
مقالات سئو سایت
مقالات آموزش طراحی سایت
تمامی حقوق این وب سایت متعاق به شرکت ایده آفرین می باشد.