سیستم مدیریت و اتوماسیون گارانتی و تعمیرات سانیار نوین - saniar

 

نرم افزار تحت وب مدیریت گارانتی و تعمیرات سانیار راهکاری مناسب برای مجموعه هایی می باشد که روند گارانتی و خدمات پس از فروش را بر روی محصولات خود ارائه می دهند. بخش CRM (ارتباط با مشتری) این نرم افزار به شما کمک می کند تا ارتباط نزدیکی با مشتریان خود داشته و با جلب رضایت آن ها برند خود را محبوب تر سازید. از مزیت های استفاده از این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1- کاهش هزینه های ارائه خدمات پس از فروش به مشتری.

مانند کاهش حداکثری اشتباهات انسانی در روند گارانتی ار جمله ارائه خدمات بیش از مدت معین، نا مشخص بودن خدمات انجام شده بر روی محصول گارانتی شده و ...

 

2- صرفه جویی در انجام فعالیتها و حذف چشمگیر فرایند رد و بدل کردن فرم های کاغذی.

چاپ یک نسخه رسید برای مشتری و بایگانی در نرم افزار، ارجاع محصول رسید شده از طریق کارتابل نرم افزار و ...

 

3- حفظ و بهینه سازی و توسعه روابط طولانی مدت ارزشمند بین مشتریان و سازمان خدمات.

اطلاع مشتریان از وضیعیت دستگاه در هر مرحله از تعمیرات از طریق اس ام اس و مشاهده رسید و وضیعیت دستگاه در هر لحظه از طریق اینترنت.

 

4- ارائه گزارشات سریع و آسان، با پارامترهای مختلف

یکی از مهمترین بخش های نرم افزارهای شرکتی، بخش گزارشات می باشد که تا چه اندازه می تواند با ارائه گزارشات دقیق و جامع به تصمیمات مدیریتی کمک کند. سانیار در ارائه این نوع از گزارشات تلاش خود را داشته و پذیرای نظرات شما در جهت بهبود و ارتقای این امر هستیم.

نرم افزار سانیار

مدیریت و اتوماسیون گارانتی

و تعمیرات

درباره  نرم افزار اتوماسیون سانیار - saniar

شروع فعالیت

زبان برنامه نویسی

چرا اتوماسیون

بیش از 5 سال سابقه

به منظور ایجاد بستری جهت مدیریت روند کاری تعمیرات  و پشتیبانی انواع سخت افزارهای موجود از جمله روند تعمییرات کامپیوتر ، لپتاپ ، موبایل و ... طراحی و تولید شده است .

 

این سامانه با شفاف سازی و روان کردن سیستم تعمیرات باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و تعمیراتی می گردد.

زبان برنامه نویسی .Net

نرم افزارهایی که کمپانی ها می سازند توسط Compiler کدهای Net. (دات نت) ساخت می شود و همانطور که می دانید برای اجرای برنامه ها نیاز به یک سری فایل های اجرا کننده است که به آن ها فایل های Runtime گفته می شود. در Microsoft .Net Framework تمام فایل های Runtime و Managed DLL های مورد نیاز برای اجرا شدن تمام برنامه های Compile شده توسط Compiler کدهای Net. گردهم آورده شده است که با نصب آن امکان اجرای همه گونه نرم افزار فراهم می شود.

 هزینه کاغذ  90%

هزینه زمانی  مدیریت  75%

بایگانی اطلاعات  83%

دقت بیشتر  61%

 سهولت حسابداری  69%

مشتری مداری  80%

90%

75%

83%

61%

69%

80%

قابلیت های نرم افزار مدیریت و اتوماسیون گارانتی و تعمیرات

  • 1- صدور رسید تحویل کالا

    صدور رسید تحویل کالا همراه با مشخصات دقیق کالا اعم از لوازم جانبی و شکل ظاهری دستگاه.

  • 2- امکان ثبت موقعیت دستگاه به صورت ارسال دستگاه از یک کابر به کابر دیگر.

    به عنوان مثال دستگاه پس از پذیرش توسط پذیرنده در نرم افزار به تعمیرکار ارجاع داده میشود و تعمیرکار دستگاه ارجاع داده شده را تحویل میگیرد که در این صورت مسئولیت دستگاه و لوازم جانبی آن به عهده فردی که دستگاه راه تحویل گرفته میباشد و به هیچ عنوان دستگاه و لوازم جانبی آن مفقود نمی گردد و همواره وضعیت آن مشخص است.

     

  • 3- امکان ثبت وضعیتهای مختلف برای دستگاهای پذیرش شده

    امکان ثبت وضعیتهای مختلف برای دستگاهای پذیرش شده مانند وضعیت در حال تعمیر و غیره که وضعیت ها به صورت پویا در سیستم تعریف میشود

  • 4- امکان مطلع شدن مشتریان از وضعیت دستگاه خود

    امکان مطلع شدن مشتریان از وضعیت دستگاه خود از طریق اس ام اس و ایمیل ، وب سایت.

  • 5- گزارش گیری از وضعیت دستگاه ها ی موجود در سیستم

    - گزارش دستگاه های در حال تعمیر

    - گزارش دستگاه های منتظر قطعه

    - گزارش دستگاه های آماده تحویل

    - گزارش دستگاه های غیر گارانتی

    - و سایر گزارشها

     

  • 6- امکان جستجو کردن گزارشهای دستگاه ها

    امکان جستجو کردن گزارشهای دستگاه ها بر اساس تاریخ ، نام مشتری ، شماره رسید ، مدل دستگاه و وضعیت دستگاه ها و غیره.

  • 7- اختصاص کد اشتراک برای مشتریان

    - تخصیص شماره اشتراک یکتا

    - اطلاعات کامل اشخاص

    - مشاهده سوابق

    - بایگانی فایل های مربوط به مشتریان

    - خروجی های شماره تلفن و آدرس ایمیل با فیلترهای مختلف به منظور ارسال پیام های تبلیغاتی هدفمند

     

  • 8- سیستم ارسال هوشمند SMS

    - ارسال خودکار SMS به مشتریان با استفاده از اطلاعات موجود در بخش مشترکین و رسیدها مثل:

    - ارسال شماره رسید پس از دریافت دستگاه

    - اطلاع وضعیت های مختلف دستگاه

    - یادآوری تحویل دستگاه

    - تشکر از همکاری و ...

     

  • 9- امکان استفاده از نرم افزار به صورت اینترنتی و شعب مختلف شرکت

    - امکان دسترسی به سیستم خارج از محل کار در هر نقطه ای از طریق اینترنت حتی با تلفن های همراه و تبلت

     

     

  • 10- دریافت اخطار برای دستگاه هایی که بیش از مدت مشخص شده در سیستم باقی مانده اند

    دریافت اخطار برای دستگاه هایی که بیش از مدت مشخص شده در سیستم باقی مانده اند، این امر سبب میشود که دستگاه ها برای مدت زمان طولانی در شرکت نماند و باعث مشکلات بعدی نشود.

  • 11- ثبت خروج فوری برای دستگاه هایی که شرکت مقدور به تعمیر آنها نیست.

    برای مثال از ورود برخی از دستگاه ها به سیستم که هیچ گونه توجیح تعمیری برای شرکت ندارد جلوگیری میشود.

برخــی مشتریــان

SANIAR
Soft

شیسش3یسشیسشیسش

 نرم افزار مدیریت و اتوماسیون گارانتی و تعمیرات

تمامی حقوق این وب سایت متعاق به شرکت ایده آفرین می باشد.