بررسی بخشهای مختلف پروسه طراحی وب
نمونه پروژه ها
بررسی بخشهای مختلف پروسه نرم افزار تحت وب
یکی از راهکارهای بهره گیری از نرم افزارهای بزرگ در سازمانها و شرکت ها و نهادهای بزرگ، تولید نرم افزار مورد نظر با معماری تحت وب و نصب آن در سرور مرکزی است تا کارکنان آن مجموعه جهت بهره برداری از نرم افزار تنها با استفاده از مرور گر از نرم افزار مورد نظر استفاده کنند.
نمونه پروژه ها
برنامه نویسی
برسی زبانهای مختلف برنامه نویسی
برسی مراحل خدمات شبکه
ارائه پروپوزال
بروز رسانی بخشهای مورد نیاز
پشتیبانی Remote
پشتیبانی On call
خدمات شبکه
خدمات شبکه رادین پارس از جمله راهاندازی، پشتیبانی و عیبیابی در حوزه فناوری اطلاعات شامل امور سختافزار و نرمافزار و شبکه های کامپیوتری.
شرکت ایده آفرین با تبلیغات گسترده سایت شما در شبکه های اجتماعی از اینستاگرام، تلگرام و شبکه های معتبر سایت و تجارت شما را مطرح کرده و سبب افزایش چشمگیر آمار بازدید از سایت شما شده و در نتیجه به تجارت شما در زمینه درآمد زایی رونق میبخشد در زیر به اهمیت این موضوع و نحوه عملکرد استاندارد تبلیغات در این راستا را به صورت مختصر توضیح داده ایم
دلایل بسیار متعددی برای اینکه یک کسب و کار نیازمند اینگونه شبکه های اجتماعی دارد می باشد. آمارها نشان داده است که بالای سه میلیون کاربر هر روزه وقت هرچند کمی را در فیس بوک می گذرانند. حال اگر تجارت شما دارای یک صفجه در شبکه های اجتماعی باشد به راحتی می توانید خدمات و محصولات خود را به شیوه درست برای آنها معرفی کنید.
ورود به پنل
شما میتوانید برای دیدن محیط پنل پس از ورود به پنل با یوزر و پسورد زیر وارد شوید.
User: demo
Password: demo
و در صورت هرگونه سوال و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.
021-44979541
021-44978540
021-44979526
پنل ارسال اس ام اس
>
<
به صرفه ترین
قیمت ارسال
ارسال هوشمند
و هدفمند
عضـویـت
پنل C2
پنل C3
مشخصات
پنل A1
پنل A2
پنل A3
پنل B1
پنل B2
پنل B3
پنل C1
ارسال پیامک تکی
ارسال پیامک گروهی
ارسال منطقه ای
ارسال دکل مخابراتی (BTS)
ارسال جنسیت و سن
ارسال منطقه ای ایرانسل
ارسال هدفمند
ارسال زمان دار و آینده
کد خوان
پیامک پیشفرض
بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق
ارسال به کد پستی مناطق کشور به تفکیک دقیق
نقشه کدپستی
ارسال انبوه کشوری
ارسال کارت ویزیت
ارسال پیامک فلش
ارسال WAS
ارسال پویا
ارسال پیامک گروهی دوره ای
لیست سیاه
منشی هوشمند
نوبت دهی هوشمند
پاسخ گوی خودکار
دفترچه تلفن پیشرفته
افزودن شماره از فایل متنی و اکسل
ذخیره ی خودکار شماره های دریافتی
پیامک مناسبت
پیامک سر رسید
نظرسنجی و قرعه کشی
کنترل پنل از طریق موبایل
وب سرویس
ارسال پیامک از Outlook
پلاگین ارسال پیامک از WordPress
دریافت پیامک از طریق آدرس
ایمیل پیامک
انتقال پیامک
انتقال دریافتی ها به URL
تحلیلگر و فیلتر پیامک
انتقال پیامک به موبایل
پیامک بین المللی
ارسال با نام تجاری
ارسال با خط ثابت
خرید آنلاین خط اختصاصی
خط اختصاصی رایگان
تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۱۰۰۰ (ریال)
تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۲۰۰۰ (ریال)
تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۳۰۰۰ (ریال)
تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۵۰۰۰ (ریال)
تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۰۲۱(خط ثابت) (ریال)
تعرفه ارسال پیامک از دکل BTS
تعداد پیامک اولیه رایگان
مبلغ قابل پرداخت ( ریال )
140
140
140
130
130
130
110
110
110
140
140
140
130
130
130
117
117
117
120
120
120
110
110
110
99
99
99
120
120
120
110
110
110
105
105
105
120
120
120
110
110
110
99
99
99
50
50
50
500
600
700
800
900
1000
رایگان
رایگان
رایگان
200.000
250.000
300.000
400.000
450.000
500.000
150
150
150
140
140
140
134
134
134
ســفــارش
برای سفارش میتوانید با بخش فروش با شماره تماس 44978540-021 تماس بگیرید
چه متنی تاثیر گذار تر است ؟
روش موثر تبلیغات اس ام اسی
در اینجا چندین روش برای انجام موثر بازاریابی با پنل ارسال اس ام اس ذکر میکنیم :
۱- متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید.
قانون طلایی در بازاریابی با پنل اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد.
اگر میخواهید یکی از کالاهای خاص خود را تبلیغ کنید دیگر نیازی نیست درمتن ارسال پیامک بنویسید “در ضمن برای محصولات دیگرمان …….”
اگر این کار را انجام دهید ،شما فرصت دست یابی به هدف اصلی تان را از دست خواهید داد .
۲- حتما” خودتان را معرفی کنید.
به غیر از شبکه های خاص سامانه اس ام اس هیچ کس نمی تواند طوری اس ام اس را ارسال کند تا نامش بجای شماره تلفن ارسال کننده نوشته شود.
پس برای جلوگیری از گیج شدن مخاطبانتان ،هرگز از ذکر اسم ،برند و حتی موقعیت مکانی خود خودداری نکنید.
۳- حتما” در متن اس ام اس دلیل مهمی برای تماس با شما و یا حضور در فروشگاه ذکر کنید.
یکعدد روغن مایع رایگان ، در صورت خرید …. تومان تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه”
“یک پیتزا مجانی ،اگر شنبه تاریخ……..ریال سفارش بدهید”
“یک ساندویچ هات داگ رایگان و قیمت های ویژه اگر در سالروز افتتاح پیتزا … قبل از ساعت ۹ شب برسید”۴- نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید
۴- نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.
یکی از بهترین مزایای بازاریابی با اس ام اس امکان اندازه گیری موفقیت آن می باشد. ضمن اینکه بوسیله ویژگی ارتباط دو طرفه اس ام اس میتوانید ارتباط خیلی خوب و اولیه ای با ذهن مشتریان نیز بر قرار کنید .
مثلا با ارسال این اس ام اس:
“شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید ، با ارسال اس ام اس ( من عاشق فروشگاه ستاره هستم ) ۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.”
۵- با ارسال اس ام اس انبوه براحتی میتوانید مشتریانتان را به وب سایت تان بکشانید.
نمی توانید پیامهای طولانی و یا عکس محصولاتتان را در اس ام اس بگذارید ولی با یک قلاب خیلی قدرتمند میتوانید با تحریک حس کنجکاویشان ،به وبسایتتان
کشانده و تمام اطلاعات لازم را به آنها منتقل کنید.
یکی از پیامهایی که من را وادار کرد تا با اینکه به اینترنت دسترسی نداشتم تلفنی از دوستم بخواهم تا سایت مورد نظر را برایم چک کند این بود:
“به احترام استیو جابز لو گو شرکت اپل عوض خواهد شد”سایت ….
۶- مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید.
اگر این امکان برای تان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد.
تفاوت در تاثیر این دو حالت واقعا شگفت آور است .
مقایسه کنید :
“آقای کاظمی عزیز،شما برای … دعوتید”
اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید.
با اینکار مشتری واقعا احساس میکند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید.
۷- کوتاه و جالب بنویسید.
برای جلب توجه مخاطبتان و میخکوب کردن او فقط چند ثانیه فرصت دارید.آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟ داستان شما چیست ؟چه موضوعی میخواهید به آنها بگویید ؟ چه دارید ؟
کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست.و اگر از عهده اش بر آیید نتیجه اش واقعا شگفت آور خواهد بود.
۸- متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد؟
این یک واقعیت انکار ناپذیر است که مردم همیشه به فکر منافع خودشان هستند.از اینکه فقط به آنها بگویید شما چه هستید دست بردارید.به آنها بگویید چه منافعی را برایشان تامین خواهید کرد.
اگر بتوانید این تفاوت کوچک را بخوبی مدیریت کرده و به انجام برسانید تفاوتهای بزرگی را در نتایج مشاهده خواهید کرد.
به طور مثال :
“ما به وسیله آخرین تکنولوژی روز از بهترین نوع کرفس ،غنی ترین عرقیات و را با بهترین بسته بندی تهیه کرده ایم ”
ویا
“استفاده کنید تا در ۸ هفته ۲ کیلو وزن کم کنید”
کدام بهتر است؟
۹- قبل از ارسال پیامک برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید….
در این که ساده ترین راه برای ارسال اس ام اس این است که یک پیام را برای همه بفرستید شکی نیست. ولی صبر کنید……
آیا تابحال تاثیر گذاری متن های اس ام اس های ارسال شده را تست کرده اید؟ اگر هنوز نتیجه مورد نظرتان را دریافت نکردید دست از کار هایی که قبلا انجام داده اید بردارید و منتظر نتیجه های بهتری باشید.
شما باید کشف کنید چه چیزی میتواند باعث جذب و بلافاصله حرکت فوری مشتریان به سوی شما میشود؟
پس از آماده شدن اولین نسخه از اس ام اس آماده ارسال و بررسی کلیه نکات لازم در آن اس ام اس را فقط برای یک گروه ۵۰-۱۰۰ نفری بفرستیدو حداقل یکساعت منتظر بمانید. آیا سفارشی دریافت میشود؟
آیا کسی برای سوال کردن تماس میگیرد؟
آیا در متن اس ام اس نکته ابهامی وجود دارد؟
شما میتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را چندین بار با گروههای مختلف تست کنید.
زمانیکه پس از دادن تغییرات لازم و تست با گروههای بزرگتر نتیجه خوبی دریافت کردید حالا اقدام به ارسال انبوه اس ام اس کنیدالبته نیروهای فروشتان را نیز آماده باش کنید.
۱۰- برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید .
یک مشکلی که اغلب در فعالیت های بازاریابی مشاهده میشود، فعالیت بازاریابی یکسان با گروههای استاندارد مختلف مشتریان است که خوب این مشکل میتواند دربازاریابی، بوسیله سامانه پیام کوتاه نیز پیش بیاید.
به طور مثال ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکسان برای قومیت های مختلف و منطقه های جغرافیایی مختلف و گروههای سنی مختلف نمی تواند کاملا مفید باشد
متن تاثیر گذار در تبلیغات انبوه ارسال پیام اس ام اس - پیام کوتاه (sms)
Tel : 021-44978540
Email : Info@siar.ir
Fax : 021-44037229
Instagram : @Siar.ir