ورود به پنل

شما میتوانید برای دیدن محیط پنل پس از ورود به پنل با یوزر و پسورد زیر وارد شوید.

 

User: demo

Password: demo

 

و در صورت هرگونه سوال و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

021-44979541

021-44978540

021-44979526

SMSpanel

پنل ارسال اس ام اس

عضـویـت

تعرفه قیمت پنل ارسال پیام تبلیغاتی انبوه اس ام اس - پیام کوتاه (sms)

پنل C2

پنل C3

مشخصات

پنل A1

پنل A2

پنل A3

پنل B1

پنل B2

پنل B3

پنل C1

ارسال پیامک تکی

ارسال پیامک گروهی

ارسال منطقه ای

ارسال دکل مخابراتی (BTS)

ارسال جنسیت و سن

ارسال منطقه ای ایرانسل

ارسال هدفمند

ارسال زمان دار و آینده

کد خوان

پیامک پیشفرض

بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق

ارسال به کد پستی مناطق کشور به تفکیک دقیق

نقشه کدپستی

ارسال انبوه کشوری

ارسال کارت ویزیت

ارسال پیامک فلش

ارسال WAS

ارسال پویا

ارسال پیامک گروهی دوره ای

لیست سیاه

منشی هوشمند

نوبت دهی هوشمند

پاسخ گوی خودکار

دفترچه تلفن پیشرفته

افزودن شماره از فایل متنی و اکسل

ذخیره ی خودکار شماره های دریافتی

پیامک مناسبت

پیامک سر رسید

نظرسنجی و قرعه کشی

کنترل پنل از طریق موبایل

وب سرویس

ارسال پیامک از Outlook

پلاگین ارسال پیامک از WordPress

دریافت پیامک از طریق آدرس

ایمیل پیامک

انتقال پیامک

انتقال دریافتی ها به URL

تحلیلگر و فیلتر پیامک

انتقال پیامک به موبایل

پیامک بین المللی

ارسال با نام تجاری

ارسال با خط ثابت

خرید آنلاین خط اختصاصی

خط اختصاصی رایگان

تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۱۰۰۰ (ریال)

تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۲۰۰۰  (ریال)

تعرفه ارسال پیامک اپراتور  ۳۰۰۰ (ریال)

تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۵۰۰۰ (ریال)

تعرفه ارسال پیامک اپراتور ۰۲۱(خط ثابت) (ریال)

تعرفه ارسال پیامک از دکل BTS

تعداد پیامک اولیه رایگان

مبلغ قابل پرداخت ( ریال )

140

140

140

130

130

130

110

110

110

140

140

140

130

130

130

117

117

117

120

120

120

110

110

110

99

99

99

120

120

120

110

110

110

105

105

105

120

120

120

110

110

110

99

99

99

50

50

50

500

600

700

800

900

1000

رایگان

رایگان

رایگان

200.000

250.000

300.000

400.000

450.000

500.000

150

150

150

140

140

140

134

134

134

چه متنی تاثیر گذار تر است ؟

روش موثر تبلیغات اس ام اسی

در اینجا چندین روش برای انجام موثر بازاریابی با پنل ارسال اس ام اس ذکر میکنیم :

 

۱- متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید.

قانون طلایی در بازاریابی با پنل اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد.

اگر میخواهید یکی از کالاهای خاص خود را تبلیغ کنید دیگر نیازی نیست درمتن ارسال پیامک بنویسید “در ضمن برای محصولات دیگرمان …….”

اگر این کار را انجام دهید ،شما فرصت دست یابی به هدف اصلی تان را از دست خواهید داد .

۲- حتما” خودتان را معرفی کنید.

به غیر از شبکه های خاص سامانه اس ام اس هیچ کس نمی تواند طوری اس ام اس را ارسال کند تا نامش بجای شماره تلفن ارسال کننده نوشته شود.

پس برای جلوگیری از گیج شدن مخاطبانتان ،هرگز از ذکر اسم ،برند و حتی موقعیت مکانی خود خودداری نکنید.

۳- حتما” در متن اس ام اس دلیل مهمی برای تماس با شما و یا حضور در فروشگاه ذکر کنید.

یکعدد روغن مایع رایگان ، در صورت خرید …. تومان تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه”

“یک پیتزا مجانی ،اگر شنبه تاریخ……..ریال سفارش بدهید”

“یک ساندویچ هات داگ رایگان و قیمت های ویژه اگر در سالروز افتتاح پیتزا … قبل از ساعت ۹ شب برسید”۴- نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید

۴- نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.

یکی از بهترین مزایای بازاریابی با اس ام اس امکان اندازه گیری موفقیت آن می باشد. ضمن اینکه بوسیله ویژگی ارتباط دو طرفه اس ام اس میتوانید ارتباط خیلی خوب و اولیه ای با ذهن مشتریان نیز بر قرار کنید .

مثلا با ارسال این اس ام اس:

“شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید ، با ارسال اس ام اس ( من عاشق فروشگاه ستاره هستم ) ۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.”

۵- با ارسال اس ام اس انبوه براحتی میتوانید مشتریانتان را به وب سایت تان بکشانید.

نمی توانید پیامهای طولانی و یا عکس محصولاتتان را در اس ام اس بگذارید ولی با یک قلاب خیلی قدرتمند میتوانید با تحریک حس کنجکاویشان ،به وبسایتتان

کشانده و تمام اطلاعات لازم را به آنها منتقل کنید.

یکی از پیامهایی که من را وادار کرد تا با اینکه به اینترنت دسترسی نداشتم تلفنی از دوستم بخواهم تا سایت مورد نظر را برایم چک کند این بود:

“به احترام استیو جابز لو گو شرکت اپل عوض خواهد شد”سایت ….

۶- مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید.

اگر این امکان برای تان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد.

تفاوت در تاثیر این دو حالت واقعا شگفت آور است .

مقایسه کنید :

“آقای کاظمی عزیز،شما برای … دعوتید”

اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید.

با اینکار مشتری واقعا احساس میکند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید.

۷- کوتاه و جالب بنویسید.

برای جلب توجه مخاطبتان و میخکوب کردن او فقط چند ثانیه فرصت دارید.آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟ داستان شما چیست ؟چه موضوعی میخواهید به آنها بگویید ؟ چه دارید ؟

کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست.و اگر از عهده اش بر آیید نتیجه اش واقعا شگفت آور خواهد بود.

۸- متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد؟

این یک واقعیت انکار ناپذیر است که مردم همیشه به فکر منافع خودشان هستند.از اینکه فقط به آنها بگویید شما چه هستید دست بردارید.به آنها بگویید چه منافعی را برایشان تامین خواهید کرد.

اگر بتوانید این تفاوت کوچک را بخوبی مدیریت کرده و به انجام برسانید تفاوتهای بزرگی را در نتایج مشاهده خواهید کرد.

به طور مثال :

“ما به وسیله آخرین تکنولوژی روز از بهترین نوع کرفس ،غنی ترین عرقیات و را با بهترین بسته بندی تهیه کرده ایم ”

ویا

“استفاده کنید تا در ۸ هفته ۲ کیلو وزن کم کنید”

کدام بهتر است؟

۹- قبل از ارسال پیامک برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید….

در این که ساده ترین راه برای ارسال اس ام اس این است که یک پیام را برای همه بفرستید شکی نیست. ولی صبر کنید……

آیا تابحال تاثیر گذاری متن های اس ام اس های ارسال شده را تست کرده اید؟ اگر هنوز نتیجه مورد نظرتان را دریافت نکردید دست از کار هایی که قبلا انجام داده اید بردارید و منتظر نتیجه های بهتری باشید.

شما باید کشف کنید چه چیزی میتواند باعث جذب و بلافاصله حرکت فوری مشتریان به سوی شما میشود؟

پس از آماده شدن اولین نسخه از اس ام اس آماده ارسال و بررسی کلیه نکات لازم در آن اس ام اس را فقط برای یک گروه ۵۰-۱۰۰ نفری بفرستیدو حداقل یکساعت منتظر بمانید. آیا سفارشی دریافت میشود؟

آیا کسی برای سوال کردن تماس میگیرد؟

آیا در متن اس ام اس نکته ابهامی وجود دارد؟

شما میتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را چندین بار با گروههای مختلف تست کنید.

زمانیکه پس از دادن تغییرات لازم و تست با گروههای بزرگتر نتیجه خوبی دریافت کردید حالا اقدام به ارسال انبوه اس ام اس کنیدالبته نیروهای فروشتان را نیز آماده باش کنید.

۱۰- برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید .

یک مشکلی که اغلب در فعالیت های بازاریابی مشاهده میشود، فعالیت بازاریابی یکسان با گروههای استاندارد مختلف مشتریان است که خوب این مشکل میتواند دربازاریابی، بوسیله سامانه پیام کوتاه نیز پیش بیاید.

به طور مثال ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکسان برای قومیت های مختلف و منطقه های جغرافیایی مختلف و گروههای سنی مختلف نمی تواند کاملا مفید باشد

 

متن تاثیر گذار در تبلیغات انبوه ارسال پیام اس ام اس - پیام کوتاه (sms)

Tel : 021-44978540

 

Email : Info@siar.ir

Fax : 021-44037229

Instagram : @Siar.ir

  • فروش بیشتر در دنبای آی تی
  • مزایای اتوماسیون
  • برند شویم
  • کار گروهی
  • درباره شرکت ایده آفرین (سی آر)
  • تماس با شرکت ایده آفرین (سی آر)
  • مقالات آموزشی
  • اخبار آی تی دنیا
  • پروژه های برتر
  •  طراحی وبسایت
  •  برنامه نویسی
  •  نرم افزار
  • خدمات شبکه
  • پشتیبانی

تمامی حقوق این وب سایت متعاق به شرکت ایده آفرین می باشد.